понеділок, 8 грудня 2014 р.

Нетрадиційні техніки образотворчості

Вітаю усіх творчих учителів,  учнів, небайдужих до  мистецтва!


Пропоную спробувати деякі нетрадиційні техніки образотворчості, які не лише будуть розвивати уяву, фантазію, але й забезпечать цікаве дозвілля. 

Колективний малюнок
 

Народне мистецтво - джерело творчого росту дитини

Розвиток творчих здібностей, якостей учнів базується на освітніх компетенціях: пізнавальних (чуттєво – емоційне сприйняття;  вмінні  бачити, відчувати навколишній світ; прояву пізнавальної активності); креативних (творчих)- асоціативно – образного мислення;  прояву фантазії, уяви у створенні власних образів у художньо – практичній діяльності);  методологічних (понятійно – логічного мислення; вміння визначити мету, способи та організацію її досягнення; здатності до самоаналізу та самооцінки); комунікативних (усвідомлення мови мистецтва як форми міжособистісного спілкування; розумінні почуттів інших  людей; взаємодії з однолітками та дорослими під час виконання робіт); світоглядних (сприйняття цілісної картини світу, визначення власного місця і ролі в ньому; формування активної життєвої позиції)
Кожний урок має бути кроком у пізнанні мистецтва, що відбувається як через сприйняття мистецтва, так і через практичну  діяльність. Кожна дитина талановита. Потрібно лише своєчасно побачити талант, розвинути, підтримати, спрямувати його. А все, що робить талановита людина – це творчість. Ким би не стала людина у майбутньому, важливо, щоб вона почувалася митцем та була вільною від стереотипів. На мою думку, уроки образотворчого мистецтва покликані максимально розвинути талант, допомогти дитині стати творчою особистістю.

1 коментар:

  1. Малювання - мій улюблений урок! Люблю техніку крапкування. Поважаю вчительку!
    Вдячний учень!

    ВідповістиВидалити