Вітаю усіх творчих учителів, учнів, небайдужих до мистецтва!
Пропоную спробувати деякі нетрадиційні техніки образотворчості, які не лише будуть розвивати уяву, фантазію, але й забезпечать цікаве дозвілля.
Колективний малюнок
|
Народне мистецтво - джерело творчого росту дитини |
Розвиток
творчих здібностей, якостей учнів базується на освітніх компетенціях: пізнавальних
(чуттєво – емоційне сприйняття;
вмінні бачити, відчувати
навколишній світ; прояву пізнавальної активності); креативних (творчих)-
асоціативно – образного мислення; прояву
фантазії, уяви у створенні власних образів у художньо – практичній діяльності); методологічних (понятійно – логічного
мислення; вміння визначити мету, способи та організацію її досягнення;
здатності до самоаналізу та самооцінки); комунікативних (усвідомлення мови
мистецтва як форми міжособистісного спілкування; розумінні почуттів інших людей; взаємодії з однолітками та дорослими
під час виконання робіт); світоглядних (сприйняття цілісної картини світу,
визначення власного місця і ролі в ньому; формування активної життєвої позиції)
Кожний
урок має бути кроком у пізнанні мистецтва, що відбувається як через сприйняття
мистецтва, так і через практичну
діяльність. Кожна дитина талановита. Потрібно лише своєчасно побачити
талант, розвинути, підтримати, спрямувати його. А все, що робить талановита
людина – це творчість. Ким би не стала людина у майбутньому, важливо, щоб вона
почувалася митцем та була вільною від стереотипів. На мою думку, уроки
образотворчого мистецтва покликані максимально розвинути талант, допомогти
дитині стати творчою особистістю.
Малювання - мій улюблений урок! Люблю техніку крапкування. Поважаю вчительку!
ВідповістиВидалитиВдячний учень!