пʼятниця, 19 грудня 2014 р.

Конспект уроку

  Тема: Ужиткова графіка
Мета: ознайомити із видом художньої графіки – ужитковою графікою; зі значенням графічних творів для людини; використанням їх у повсякденному житті; Розвивати вміння створювати рівновагу і робити художній відбір елементів при створенні композиції під час  декоративного оформлення листівок; Виховувати ціннісне ставлення до культури і мистецтва, почуття прекрасного
Тип уроку: комбінований
Техніка виконання: декоративна або об’ємна аплікація
Обладнання для учнів: підручники, картон, олівець, гумка, фарби гуаш , клей
І. Емоційне налаштування на урок
(демонстрація матеріалів візуального ряду)
ІІ. Сприйняття мистецтва (вивчення нового матеріалу)
2.1. Вступне слово учителя
Ужитковою називають графіку, з якою ми зустрічаємось  щоденно. Афіші, плакати, візитні картки, вітальні листівки та конверти, запрошення на свято…
2.2. Прийом «Хвилинка підручника»   як правильно створити листівку (читай рекомендації на сторінці 72)
2.3. Демонстрація листівок різних свят
Обговорення:
-         Як можна впізнати новорічні, різдвяні, пасхальні листівки?
-         Чим відрізняються листівки – привітання із 8 березня, Днем народження?
2.4. Прийом «Зірка асоціацій»
НОВИЙ РІК
Які асоціації викликає у вас:
                                                                                                                                                                 
ІІІ. Практична робота
На сьогоднішньому уроці ми теж спробуємо бути художниками – дизайнерами та створити власну ексклюзивну листівку – привітання з Новим Роком. Для цього нам знадобиться картон, клей, фарба і ваша фантазія.
Алгоритм роботи над листівкою:
*Вибрати формат листівки
**Створити композицію – ескіз (простим олівцем)
***Сформувати шрифтову композицію, яка б гармонувала з  художньою
**** Ескізну роботу пензликом покрити клеєм та, поки він не висохнув, посипати манною крупою (зайву крупу обережно зсипати)
***** Завершити роботу у кольорі
ІV.  Підсумок уроку
4.1.Прийом «Вернісаж художника»
(створення виставки  дитячих робіт,їх аналіз)

4.2. Оцінювання робіт учнів.
V. Домашнє завдання
- Спостерігати за творами ужиткової графіки




5 коментарів:

  1. Малювання - мій улюблений урок! Люблю техніку крапкування. Поважаю вчительку!
    Вдячний учень!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже корисна інформація)))) дяку. Вам))))

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Спасибі за високу оцінку, буду намагатися дорости до вищого рівня

      Видалити